Wednesday, November 7, 2007

Mapley




Hari minggu lalu aku lepak la kat mapley ngan member aku...konon nak breakfast kat mamak la kan...ktorg p ko 9.30...masa ktorg tgh mkn roti canai tuh ktorg borak2 dari satu topik ke satu topik...topik yg ktorg bincang setiap kali jumpa x lain x bukan pasal member2 yang satu kos ngan kitog dulu la....macam2 kenangan yang ktorg putrkan balik...terasa rindu kat diaorg semua...masa study byk citer2 yang best..bila review balik citer2 lama tuh cam kelakar la plk...rindu giler time wat model..kene gosok puty yg busuk dan keras...ducco yg wangi tapi cerewet.Spray model sampai meleleh....tunggu turn asessment sampai tertido siap meracau2..siapa tuh? aku la tu....Yang best tuh kat class ade satu budaya suka sambut birthday semua bdk dlm class ikut bln...tapi yg paling best masa first year la...kecoh satu studio..siap kene mandi ngan air yg org guna utk mop lantai...sape tuh????
wat projek mega projek waterfun gi test dkt tasik yg sebelah masjid upm...siap kene bambu ngan lecturer dk dtg lmbt..pas tu bila habis pakat angkat n baling org dlm air..sapa plg teruk kene???.....paling best kat batch aku masa time gaduh ngan beberapa org lecturer disebabkan oleh hal2 yg remeh....bdk2 degil x mkn saman...Time wat model tuk final projek stay kat studio smp pg..sambil tgk bola,sambil main catur,sambil main congkak, bela kucing ngan mkn mangga siap bwk colek lg tuh....bila part kene ambik subjek luar..semua lemah..terutama subjek account,BI, marketing sampi ade yg ulang 2 3 paper..sape tuh????Bila musim buah tiba fakulti aku la yg paling best.... FRSB..siap panjat pokok mangga ngan rambutan lagi...mlm2 tunggu buah durian jatuh..yg jatuh la buah x msk..kempunan...kalo nak diceritakan hikayat kitaorg mau nyer penuh blog aku nih..setakat nih jer yg boleh aku coretkan utk kenang-kenangan... esok2 aku citer lagi..daaa..miss u all third gen IND UPM

5 comments:

Anonymous said...

ala..muka akak xnmpk qat pic ni juz nmpk kaki aje :) cari gmbr lain,heheheee...

mmg sweet memories masa stdy dulu tp....masa xkan berpatah balik

mapley..mapley..xde tempt lain ek

rosas said...

sabor2..nanti kita letak gambar lain kasi gambar yg muka ka.raje duk paling depan..hehehe

aniskhairul said...

ak paling rindu menggosok foam ijau,putty,duco, n spray model...
bila ble buat blk sume tuh eak???huhuhuhu

rosas said...

kalo nak ko nak buat balik semua bende tuh ko keje la buat modell

Anonymous said...

eeee...xnakla duk ngadap benda2 tue..heeeee(berlagak tul)

tula psl akak pun windu gak wat2 benda tu time tula xtido mlm tolong antara satu sama lain...
(t'igt tlng gosok anis n k.tutynya model)