Sunday, November 18, 2007

hari2 terakhir di sudut kecil






emm....minggu nih minggu terakhir aku di sudut kecil nih..besok last day aku keje kat sini..x smp 3 bulan aku menimba ilmu sambil mencari sedikit pendapatan di sudut nih..selama aku di sini byk perkara telah aku pelajari utk menambah ilmu pengetahuan di otak ku yang kecil nih... dan besok gak aku nak balik kg...semester break da start..bermakna aku dah khatam la blaja kat upm nih...so matlamat yg dah aku rangka dlm kepala otak aku nih perlu direalisasikan..tp tak tau la nak start ngan yg mana dulu...pening la nak pikir...aku blur skrg nih...smlm ngan hari nih sama jer tahap kebosanan aku kat sini...khairol ngan k.zizah dah blah...dayah lak x dtg keje so tinggal aku sorg kat sini...x tau nak buat per dah nih..nak buat keje dah siap...tapi besok ade pekerja baru msk sini ganti k.zizah ngan kakaro...mesti dah x best...rase cam nak balik umah jerk..tido lagi bgs..zzzzzzz....anjer2..ko wat per skrg nih..tentu ko tgh duk lyn blog maknyah kan..aku dah agak da...emmm..nak wat pe ek skrg nih...argghh.. Bosan + Jemu = Nak termuntah....

2 comments:

lesung batu atas bawah said...

gua tgh duk lepak ni..bos gua takde...wei balik cepatla...kite cari keje same2la...aku dah mals keje ni........huuuhuhuhh

Anonymous said...

apa la anje..dh bosan la tu keje qat situ
sabo...cr pitis dulu