Thursday, November 8, 2007

~aku kehilangan daya cipta~


Hari2 duk mengadap bende yg sama..bosan..bosan..bosan..aku dah bosan...dtg keje pepagi on computer..pas tuh bukak adobe illustrator,adobe photoshop,pagemaker ngan adobe PDF...
hari2 keje dok wat design ngan wat buku...aku dah kehilangan daya cipta utk buat semua design...selera bos x sama ngan selera design aku...selalu bercanggah idea dan pendapat...
penat,penat,penat....masuk keje ko 9 pg balik 6ptg..smp umah tgk tv,mkn ngan mandi...
hari2 rutin harian yg sama.... tapi itulah adat dlm dunia perkerjaaan...org ckp jadik bos lg senang...tapi lg penat n seksa...
Hari2 p keje jln kaki...setengah jam jgk la nak sampai..tapi berat bdn x jgk turun2....
Hari2 mkn kat Jascafe....hg pulak bukan murah...boleh pokai jgk la kalo x berjimat...
Hari2 duk beli buah...nampak je hg seringgit tapi kalo dah hari2 tau2 jer la berapa ringgit kalo dihitung dlm masa sebulan....
Hari2 duk merungut itu ini....tapi nasib baik keje jalan gak..kalo asyik duk merungut keje x jln, tuh lagi merana....
hari2 yg mendatang x tau lagi cam ner...tapi buat masa skrg...aku still lagi selesa dgn keadaan yg mcm nih...kalo dah penat aku berjalan...aku akan berhenti jgk satu masa nanti....(Kahwin kot) :p hahahaha...

2 comments:

aniskhairul said...

lek ar beb,..masa ni la ko nk blaja kerenah bos,di samping kerenah LELAKI...betui,ak ckp ko...nnt mesti ko expert layan kerenah cerewet dan pelik2 LELAKI...hahahaha
apa nak dikata,bos kesayangan nani...

Anonymous said...

nani..nani...jgnla merungut xelok tau...bersusah susah dahulu bersenang-senang kemudian...sabau yea :)
lepas ni beli moto nnti xyah jln kaki lagi :)
tp kalu jln kaki exercise maa...leh kurus sikit :)